torsdag 8 december 2016

To hot to handle!!!

Visst är det bittersweet... att vakna i ottan för att det är såå varmt att man nästan kokar över! I morse var årets första sådana morgon. klockan 8 var det redan 24 grader i skuggan här! 
Jag var lixom på vippen att stöna... men beslutade mig snabbt för att lägga ner det projektet... JAG ÄLSKAR JU VÄRMEN!!!


Förresten insåg jag nyss när jag skulle prata med de vilda bebisarna att min hals är KATASTROF igen! Nellie börjar nog få rätt... -Mormor du kommer nog allttid att få låta som en häxa... Suck... why!











Nu har jag haft semester (mm) sedan7 juni... Kan inte fatta vart dagarna tar vägen! Det går ju såå fort! Alldeles snart är det augusti och jag börjar jobba igen! I sommar skulle jag ju ta reda på vad jag vill göra med mitt liv... Jobb och "for living" så att säga...
Jag är ju iknte jättesugen på jobbet jag ska börja på till hösten... men det är kanske meniningen att det liksom ska växa fram... Precis som ett arrangerat äktenskap liksom. Bara lite positiv inställning, så går det kanske!
Jag målade faktiskt en del igår! Älskar det, men tar mig inte tid! Har insett att så som jag har skrivbordet just nu, kommer jag aldrig sitta och måla... får nog möblera om (så gott det går) i min lilla stuga! Ska prova att ställa skrivbordet närmre fönstret!

Ja, borde fakttiskt bestämma mig för om jag ska satsa lite mer på det där med målningen! 
Lite kurser... Jag har ju säkert redan en 5-6 som sagt att de skulle vara intresserade av att lära sig lite... Jag får nog, helt konkret, gå igenom upplägg för några lektioner! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar