söndag 5 november 2017

Lång dags färd mot... MALDIVERNA!

Först och främst! Tusen tack ni som tagit er tid att kommentera! Det är det som gör det skoj att skriva! Visst t är det roligt att ni andra 73 också läser, men jag kan inte sluta undra vem ni är... Och då blir jag nojig och slutar skriva istället!

IDAG!
Jodå, vi kom till Frakfurts flygplats... Veni, vid, vici...
Ingemar: - Jag hatar såna tyska jävla skithus där de vill att man ska skita på en hylla! 

Ölen var klart godkända iallafall! 

Jag hade inga problem att sova på flyget! Tio timmar gick riktigt fort! 

Sista etappen! Sen är vi i mål! 


Hunk en min väntar på sista flygturen! 

Nu ska vi bara åka tio  minuter båt.... 

Galet varmt och fuktigt i luften! 

Vi närmar oss Sun Island 


Första bungalowen vi fick låg långt från stranden och vi var lååångt ifrån nöjda. Så mycket pengar för en beachfront villa... Och så såg man inte röken av nåt hav...  
Den här plantagen låg mellan vår bungalow (där borta bakom träden) och stranden... (En bit bakom mig!) 

Det löste sig dock så nu har vi duschat, packat upp, varit på infomöte och sen ätit en fantastisk middagsbuffe! 
Mera foton lär komma! 
Natti natti! 










7 kommentarer:

  1. Åhhhhh önskar jag var där!!!!

    Men njut och samla massor med energi <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh! Tack! Det går alltså att kommentera!? Flera stycken har haft problem att kommentera! Får kolla upp det. Inställningen är att alla ska kunna kommentera, även anonymt!

      Radera
  2. åhhh vad kul älskade vän att få följa er / Puussss Lollo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack bästa Lollo! Jag försöker få allt att funka! Så himla länge sedan jag bloggade! 😚

      Radera
  3. Ser fram emot massor av bilder nu... Kram ❤️ /Yvonne.Einedahl

    SvaraRadera
  4. Det ser så härligt ut, ta vara på varenda dag. Kram på er💙

    SvaraRadera
  5. Jävla tyskar!��
    //Heidi

    SvaraRadera