tisdag 20 juli 2010

Att fastna i vinkelvolten...

Här e jag igen, efter en helgs karnevalande! Väldigt lugnt o städat för min del, då min rygg är fullkomligt f-cked up... Den smärtar som tusan!
Mysigt har jag haft iallafall med många möten med trevliga människor, och  min lilla Karnevalsbudget på 200 kronor har jag också lyckats hålla med god marginal! (Fk har ju fortfarande inte betalt ut en krona sedan 1 april! )


Nåt himla roligt är däremot, att jag träffat flera stycken som sagt att de gillar min blogg och alltid läser den! Så förvånande, roligt och så glad jag blev!!! Dock är jag ju lite periodare med skrivandet! Just nu har jag nog fastnat i den berömda "vinkelvolten"! Jag snurrar o snurrar men kommer ingen vart...  med det kreativa då alltså! 

Målningen är likadant! Jag som bara lääängtat efter att få komma hit ut och måla... Jag har ju snart min utställning! Men inte en tavla... (Jo en färdig) har jag målat!)


Vädret har dock varit väääldigt varmt... Och då är det lite knivigt att få flyt i färgen då man målar... man får blaska på en massa extender o medium för att färgen inte ska hinna torka innan man får den på duken! 


Nej, nu känner jag att jag mest gnäller o är negativ... jag skriver när jag har nåt roligare att skriva istället! 


Kram på er! 
Håll ut! 
Pia

1 kommentar:

  1. usch jobbigt med ryggen :( hoppas verkligen att de ska sluta va så !

    SvaraRadera