fredag 2 juli 2010

Nu är det klippt!

Inte ett enda foto blev taget när Melinda o Madde var här idag! 
Jag hade ju helt glömt bort min latent liggande frisörkarriär, men blev påmind om den igår då Melinda skrek efter hjälp med sitt tvärblonderade tuggummihår! 
Det fanns en tid då jag klippte en hel del i bekantskapskretsen! Rättså modigt kan jag tycka idag...
Modigt både av mig som riskerade vänskapen, och av de som kom gång på gång och ville bli klippta! 


Förr brukade jag få en ask cigg för "för besväret" påminde Madde mig! Haha! Men det är ju inte aktuellt längre! För övrigt sa jag ju till Melinda igår att jag inte ville ha ngot för att hjälpa henne! 
Jag tror det blev rätt okej faktiskt! Hon grät inte så mycket när hon gick härifrån iallafall! Hihi! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar