söndag 23 maj 2010

Alle man på däck... kom igen!

Ja, då önskar jag Mig, Dig och alla andra välkomna till min Nya Blogg!
Jag förmodar att vi kommer se en del fotografier, en och annan filmsnutt och andra små anekdoter från mitt liv som... MIG!

Jag älskar att skriva ner mina funderingar... som ibland är ganska weird (knasiga)... Har jag väl börjat knappa på tangenterna så kan det bubbla iväg åt så vitt skilda håll att det knappt går att sätta en rubrik när allt är klart!
Detta kan ju tyda på att jag har svårt att koncentrera mig, eller att jag har ett väldigt kort minne.... eller kanske bara att mina tankar gillar att fara fritt och att fingrarna dokumenterar vad som flimrar förbi! (Diagnoser är bara ord... jag skulle nog kunna få några stycken om jag bara ansträngde mig aldrig så lite!)

Förutsättningen för att denna blogg ska överleva är jag iallafall klar över... KOMMENTARER!
Jag är en addict! Jag blir alldeles nervös och vibbig om jag inte får kommentarer... Då börjar min söta hjärna fundera över om jag är tråkig, ointressant, intetsägande... eller kanske rent av alldeles ensam om att vistas på den här bloggen!

Jag tänkte nu ta mig ut i verkligheten (trädgården) och avsluta ett antal av dagens projekt... Vädret är om icke soligt så iallafall lagom varmt!

Ska ta ett foto på lilla... nej okej... ärlighet vara längst... STORA mig! Så blir det ett foto här som är likt mig, även om det alltid är roligare att ha profilfoton som är BRA!!!

C ya
Pia

8 kommentarer:

  1. Grattis till nya Bloggen!!!
    Den e helt underbar å jag ser fram emot att följa dina fiffiluringar - önskar jag hade all din energi å inspiration
    - Kram från kolo-grannen

    SvaraRadera
  2. Hej Kusin !
    Lovar hålla koll på dig från Indiskaocianen.
    Tony

    SvaraRadera
  3. Härligt att du startat en blogg igen :d Lycka till och hoppas det går bra denna gången :D ska försöka skicka en kommentar varjegång jag är inne och tittar och läser. puss älskar dig

    SvaraRadera
  4. Om du skriver så läser jag. OK?
    /Kvastis

    SvaraRadera
  5. Min hypervän i världen, du e underbar!

    SvaraRadera
  6. roligt att du har börjar blogga igen .. Lovar att kommentera när jag läser :)

    SvaraRadera
  7. Kul att du bloggar...underbart att läsa, du brukar ha rätt "fyndiga" saker å skriva.. ;)

    SvaraRadera
  8. Detta ska jag följa med spänning jag ska ha Rååkoll på dej pian...... :=)

    SvaraRadera