lördag 29 maj 2010

PRESS STOPP... For pleasure...

 ... kan bara dementera det där med att katter inte gör "det där" "for fun" så att säga... För aningen har "Han den svarte" lurat i henne att hon visst kan få ungar om han får "mysa" med henne nu... eller så... är hon en alldeles normal "flicka", som vill ha lite Rajtan tajtan!!! 
Dock kom hennes bittra matte och gnällde om att de faktiskt inte behöver göra "det" på bordet på altanen! Haha! 






Annars har jag minsann haft pojkar på rummet i förmiddag. Totte och hans pappa har varit här och kikat på sin lille kattunge. Totte ville gärna ha kaffe, men det fick han inte för sin pappa! 
För övrigt ska Totte och Jessicas Nellie gå på samma dagisavdelning till hösten!!! Tottes mamma var för dagen på Ullared (Förtröden Pia), så hon får komma o kika på bebisen sen!





Hah.. så slapp jag ifrån städ och röj...IGEN!!! Fast får ta tag i det nu! 
Charlotte, grannen som skulle ha stort partaj idag... har fått minimera det hela pga vädret... Tradit för henne som hade hoppats på utesittarväder såhär i slutet av maj månad. 
Jag tillhör tacksamt "närmast sörjande"-skaran, så jag ska dit ändå ikväll! Ska bli skoj!!!


Nä, nu ska jag återuppta jakten på mitt bortvimsade Marabou POLKA-choklad! Jag har lagt det på ett "säkert ställe" Säkert för vem kan man då undra... för hon som benämnes Vimsan då eller!???


Jessica ringde förresten för ett tag sen... deras GPS hade lurat dom och de hittade inte till Vimmerby... Hoppas de kommit fram nu!



2 kommentarer:

  1. haha ja de e illa när man har gömt de så bra att man till och med har lurat sig själv :D

    SvaraRadera
  2. Ska jag vara ärlig har jag knappt varit på någon loppis i mitt liv, men jag tror nog jag skulle tycka om det. Kan du tipsa om någon bra loppis? :-)

    Nä, det var riktigt tråkigt väder där ett tag meen det ändrades snabbt till strålande varm sol :D Underbart!! Hoppas du har haft en bra lördag.

    SvaraRadera