söndag 23 maj 2010

Verkligheten!



Ja då har jag fotograferat efter konstens alla regler! Snett uppifrån så att man inte kan räkna hakorna! (Trodde ni att jag skulle lägga upp en helt vanlig bild rakt framifrån! Haha! Njet! )
I vilket fall som helst är fotona tagna igår och idag!

Bäst som jag satt här och lade in bilderna på datorn ringde luren, och Tanja bad så snällt om en kopp köffe (kaffe på Johan-Glansiska)!

Klart Pia bjussar på koffein i Paradiset! Tanja o jag har nog sjutton inte druckit kaffe ihop på de senaste... 22 åren!? Eller vad säger du Tanja!? 22 år har du ju vart tillsammans m Ingvar, så...
En hel låda gräddbullar hare tösen med sig! Själv vräkte hon i sig EN! Tack för det... tänk för all del inte på MIN figur! Haha!

Idag har jag fått så in i hundans mycket gjort här! Finessen med att solen lyser med sin frånvaro och grafitgrå moln lurar ute över sundet är att man skyndar på för att hinna en massa INNAN regnet kommer...
Kom regnhelsiket och gav mig en giltig anledning att springa in o slänga mig på soffan med en Isfoket-bok!? Nope!!!
Med facit i hand är jag dock riktigt nöjd.

Jessicasessan min var här en sväng också idag, alldeles ensam! Hon har på senare år insett det rogivande och meditativa i att sitta och rensa ogräs i rabatter! (mamman GILLAR!)

Nu försöker jag förtvivlat lägga upp ännu en bild här i texten... men icka fasen vill den här bloggen det... bilden kommer höst upp i inlägget hur jag än bär mig åt... Hmm! Hoppas det inte fortsätter vara så! Mer än en bild måste man väl kunna lägga upp!?

Nu ska jag iallafall plocka fram penslar o färg och pimpa lite TV-kannor! Hihi!

Jättekul att flera av er gett sig till känna redan! GLAD PIA!!!

Vem vet... kanske jag slänger upp en bild på termosarna sen!

Puss Kram


1 kommentar:

  1. haha köffe ! Det enda märket man känner till är El Dorado :P

    SvaraRadera