måndag 24 maj 2010

Carsano Pizzeria...




Jahapp! Då har man intagit lite pizza... Mmm... Long time no see... Och så orkar man en halv sleden kebabpizza... visst är det klent!

Begriper inte hur man kan ha så stor mage på utsidan när den är så pytteliten inuti...



Alldeles strax kommer kidsen in från lunchrast. I Klippan (Vedby) är det minsann sol och värme! We lööve!

Jag skulle slutat klockan halv tre denna måndag... men så har de lagt en föreläsning klockan 15 - 18...Lucky me...(?)
Och på torsdag är det min lediga dag... supposed to be... men då är det en heldagsgrej om sexuella övergrepp... så då kör jag ju snällt mina drygt 5 mil till Klippan.

Pendla äro för mig inga problem... bara jag får lov att köra själv... Bil eller motorcykel funkar lika fint... så att jag slipper en massa tåg, bussar och sån skit.
Kruxet är ju att man måste betala den eländes bensinen...

Fiffilurar på...

Ingemar brukar ju säga att jag är världsbäst på att prutta... (Pruta oxå... men det är ju en helt annan(rolig) historia! Haha!) Om det nu är sant... skulle man inte kunna nyttja denna gas som drivmedel??? Eller???

Ska nog bli ekonom i mitt nästa liv! Eller Einstein! "Allting är relativt... " eller hur var det!?

Nu kom min "20-i-1-elev" och sa att hon dubbelbokat... Hon skulle på minnesträning! NICE... Det borde ju jag få gå på! Eller är jag ett hopplöst fall!?

För övrigt kan jag förnimma känslan av S E M E S T E R !!! den närmar sig!

En relaxing massage hade ju inte gjort ont någontans sa Lejonquistar´n!!!


OBSERVERA... Bilden ligger INTE högst upp i inlägget! Tekniska Brainiac-Pia fixar biffen!!!

Nej nu ska jag ner o leta upp nån annan liten elev att "kurata mig med"!!! ( Jessicas uttryck när hon var 14... -Mamma... lova nu att inte "kurata dig" med mina kompisar när dom kommer! Haha! )

Puss o kram

PiaLotta Viktualia Krusmynta Rullgardina Stanleysdotter Lejonquist

1 kommentar: