måndag 7 juni 2010

En hel dag i soffan - formsvacka...

...ganska nöjd att jag följde instinkten igår kväll att ta in dynorna...  Alla utom den Doris låg på... synd om henne ju! Så nu är den drypande våt! 


Igår var det fortfarande sommar... Här kommer lite foton åtminstone!!!
Vad kan vara mysigare än att vakna med en sån här liten sessa i andra änden av soffan! Gullebarnet vaknade vid halv 8... Jag frågade om vi skulle sträcka på oss litegrann o sova en stund till... Javisst tyckte denna lilla välskolade Lejonquistska och somnade om! KÄRLEK!

Nån timme senare vaknade även lilla Jossan till liv, och då blev det lite frukost på soldäck... dock hade väl inte solen gjort dunder-entré ännu...

Töserna väntade tålmodigt in solen, och spelade sedan plockepinn in emellan dopp i poolen och stekning i solen!

Cece och hennes lille gullunge Oliver kom in en sväng för att stjäla våra hjärtan! Hihi!

 
Lite senare på kvällen kom söta grannarna och fick sig lite paj till livs!!!

Så klart var söt-Hugo med! 

Jag säger som en klok Hälsinge-Hansson brukar säga... DEN ALLRA BÄSTA DAN PÅ HELA ÅRET E FANIMEJ SOMMAREN!!!


Over and out!

3 kommentarer:

  1. SÅ fina bilder..av ditt paradis..innehållande allt som är värt något i ditt liv..kramar naussika

    SvaraRadera
  2. Mysigt i solen. Såååå söt hund :D

    SvaraRadera
  3. Svar - Haha ja de där männen är som de är. Mina smycken vet jag inte om jag vågar tvätta i den där!

    Får givetvis uppdatera dig om fästingvakten. Jag hoppas verkligen den funkar. Idag har vi plockat fästingar på den ena, och jag skojar inte när jag säger att det nog var 30-40 stycken. Alldeles sårig är han min stackare.

    Du verkar ha haft en underbar sommardag minsann. Härligt! Ha det så bra:)

    SvaraRadera