fredag 4 juni 2010

Nu har jag gjort det igen...


...städat det stökigt!


Att  man aldrig lär sig! Jag har rensat och kastat (Jo, det ÄR SANT!) Men ändå ligger en himla massa saker överallt här och har ingenstans allt ta vägen! 
Jag skyller dock numera lite försiktigt på dyskalkyli! Haha! Det sägs att vi som har lite svårt för det där med siffror och att sitta o koncentrera oss på en massa faktorer som ska användas för att lösa ett matematiskt problem... vi har svårt även för ordning och reda! 
Så, nån pedant blir jag aldrig! (Ok, jag är väl  inte tvärkass i matte heller... klarade minsann B-kurset på gymnasiet! Haha!)


Igår kväll var jag ute hos mamma o pappa i Häljarp. 










Pappa Stanley satt o grillade när jag kom...
Smakade gott med nypotatis o grillat... Och så hade pappa gjort syltade tomater o lök... Allt efter farmor Tyras recept! Mums!

Visst känns det lite nostalgiskt med Hallona-limenad på glasflaska med en sån där söt liten plastkork på. 
Sen körde jag hem om till Sandvångsgatan och fikade lite mer Ingemar o Björn! 









Nu ska jag dock släcka ner datorn och röja undan allt "överblivet "bra-o-ha"!


Ses
Pian

1 kommentar:

  1. mys de ser ut, nu e sommaren äntligen är verkar de som :)

    SvaraRadera