tisdag 15 juni 2010

Verifiera SOMMARBÄR!?

Först o främst... åh vad jag ogillar de här j-la verifieringstexterna överallt! Jag blir toookig! Hoppas verkligen inte att Du måste fylla i en sån om du ska kommentera min blogg... Jag har ju kryssat i att jag INTE vill ha sån där verifiering! 
Det KAN ju vara enbart Jag som är så lat att jag tycker det är trist att kommentera om jag ska hålla på o skriva sånt skit.. vad vet jag! Tanken är väl god, att man ska slippa spam-kommentarer... men hur ofta händer det!?

Dagen har funkat rätt okej  med tanke op min onda rygg... tusan vad ont det gör så fort pillerna slutar verka... Såå glad är jag över att jag får komma till doktorn imorgon! 

 Efter en dos meducin promenixade jag så sakteliga bort till lekplatwsen med Jessica och barnen! Sååå roligt hade dom! Snacka om fördel att ha en så ung mamma! Hon orkar fara rundor och tycker det är kul att busa på lekplatsen! (Visst har man själv lekt på lekplatser med barnen, men just nu känns det som lääängesen!)

Såå härligt! Ungarna tjuter av skräckblandad 


förtjusning när mamma jagar dom!!!

Trots att vi hade saft o princesslängd med oss till lekplatsen, så bakade barnen o mormor negerbullar när vi kom till stugan igen! 
Mamma Jessica fick cykla iväg för att träffa sin blivande chef på sommarjobbet. hon ska arbeta med dementa på ett boende! Allt blev klart idag!!!


Det är perfekt att baka utomhus! Efteråt fick Nilo en stor balja med diskmedelsvatten och en tvättsvamp, sen tvättade han bordet... och fortsatte med mormors fötter, lyktan, cykeln... och till sist soldäcket!!!! Vatten är en oslagbar "leksak"!!!


Mamma Jessica kom tillbaks! Nöjd och glad! Så klart lite spänd, men ändå! 
Det kommer gå hur bra som helst!

Nej.... nu börjar jag bli slö och såsig... 
Natti gott folk!

(Sitter här med en mugg VALIO yoghurt med smak av SOMMARBÄR... Ni vet att man kan ha så`nadär smak och doftminnen... Just den här sommarbär påminner mig om när jag var liten och åkte iväg längs de småländska små grusvägarna med farfar John på hans moped... Och sen SMULTRONEN... Det är just de där solvarma smultronen vi plockade och åt då som finns i den här yoghurten!!! )

Mmm....!

1 kommentar:

  1. haha fina bilder. det var rätt kul. och filmen såg ocksaå väldigt kul ut :P kul att visa dom när dom blir stora att mamma var rolig :P och jobbet låter bra. så vi får se hur det går :D

    SvaraRadera