onsdag 2 juni 2010

För fan! Nu blir jag arg!

Man blir ju bara så jä-la trött på såna där idioter! Zara är världens coolaste och trevligaste brud som min Jossan varit vän med i ett antal år, och för övrigt var uppe i Göteborg hos i förra veckan för att fira Zaras student. 

Okej att Zara inte är nån Anna Anka-planka, men hon är fan vältränad och smidig. Hur en arbetsgivare kan säga såhär begriper jag inte. 
Tycker att det är bra att Zara anmälde typen. Jag vet att Zara själv säkert kan leva med en sån grej, då hon redan vet att hon är värd så mycket mer ... men för andra tjejers o killars skull, som kanske inte vågar/orkar/vill.... 
Ingen ska behöva tolerera sådana kränkningar!

6 kommentarer:

  1. trist med trångsynta idioter !! bra gjort att hon anmälde dem ! Hälsa henne att hon är bra som hon är ! låt ingen annan säga något annat !

    SvaraRadera
  2. fy fan vad arg man blir, vilken jävla idiot ! De e väl hur man jobbar och bemöter gästerna som spelar roll. Vad i all världen har ens kropp med de att göra ? Jag hoppas verkligen att anmälningen leder nåstans !

    SvaraRadera
  3. Problemet Pia är att jag trots att jag håller med om att det är viktigare hur en person jobbar och bemöter gästerna än den ser ut,
    har full förståelse i det aktuella fallet.

    Uteserveringen vid Gamle Port är så trång att jag som är lite mer än knubbig utan att vara tjock och dessutom har svårt att gå inte går dit för att jag inte ens kan resa mig eller gå till ett ledigt bord utan att be någon flytta en stol samt ibland få hjälp att komma upp.

    Just där är det alldeles på tok för trångt och är någon lite kraftig samt skall kunna vända sig om med saker i händerna, då är det nästintill omöjligt.

    SvaraRadera
  4. Problemet med Gamle Ports uteservering är att den är trång, för alla! oavsett storlek. Att gå dit som gäst är helt otänkbart för mig, jag är ändå inte särskilt stor, men att lyckas klämma sig emellan alla bord för att ena kunna sätta sig? Nej tack.

    Jag är säker på att hon kan få ett bättre jobb någon annanstans, där hon dessutom slipper ta emot gästernas klagomål på hur j*vla illa möbleringen är.

    SvaraRadera
  5. fan sicken chef!tjejen ska stämma honom direkt.har levt i hop men en stor man och det var den bästa tiden i mitt liv.undrar bara varför det bara ska få finnas tandpetare och all tjocka ska bara försvinna.nej hoppas tjejen får ut sin rätt stå på dej.

    SvaraRadera
  6. Hahahaha....jag fattar inte att en restaurang serverar till folk som inte gillar mat. För god mat gör ju att man får några extra kilon...eller är jag helt fel ute? Han sa ju att de hade inte så stora kunder. Jag hoppas verkligen att folk med lite hjärnceller bojkottar den restaurangen för all framtid. De kan ju inte servera nåt annat än kli där ändå.

    SvaraRadera