måndag 14 juni 2010

Spooky sömn...

Hmm... denna natt har varit väldigt märklig... Jag fick ju medicin igårkväll mot värken, och stoppade in en dunderpilla vid elvatiden.. tror jag... Läste lite, sen "sov" jag...
En mycket märklig sömn... som i dimma liksom... vaknade till sjuttioelva gånger och trodde att det var morgon... eller så var jag inne i vridna märkliga drömmar... Inte mardrömmar,  men smågalna lixom. 


Har summerat natten som... SURREALISTISK, men utan smärta! 

Nu på morgonen har jag iallafall suttit i telefonkör för att komma fram till Citykliniken o få en tid till ortopedläkarn. Ibland ska man ha tur... Jag fick nämligen en återbudstid imorgon kl 13.00! Annnars har de lååång väntetid!

Idag skiner solen så det blir iallafall att vara ute! Sötaste barnbarnen kommer hit en sväng o myser iallafall! Tror jag ska baka lite negerbullar med dom! Hihi! Och blir det någorlunda varmt ute så kan vi kanske ta ut lite målarfärger och måla lite!


De älskar iallafall kolonilivet lika mycket som jag gör!!!


C ya L-8-er!
Pia-Lia

3 kommentarer:

  1. Mys, kommer när jag varit hos Ida :) puss <3

    SvaraRadera
  2. usch jobbigt med såna nätter :/ men solen gör oftast att saker känns lite bättre :)

    SvaraRadera
  3. jag skojade mest när jag skrev de om massageapparaten, tyckte mer de va roligt så jag va sarkastisk :)

    SvaraRadera