fredag 25 juni 2010

Midsommar!!!

Kranarna är knutna och Nellie har fått sin! Söt som socker! Hann dock inte fotografera henne! 


Tyvärr fick jag inte mammas piment-gen.. Alltså har jag köpt färgen på flaska! Himla smidigt! Blir alldeles lagom oxå! Tyvärr tar det ett par timmar innan resultatet syns.. så mitt under midsommarmiddagen kanske I TURN BLACK! 
Jaja! Sånt man får räkna med! 
I elfte tuimmen... och 58e minuten... blev det avgjort VAR denna midsommarmiddag skulle bli av... hemma hos min sambo/särbo Ingemar!
Jossan hade ju tänkt vara hos Madde, men hon blev bjuden på annat party... 


Jessica, Dennis o kidsen är ute i Axeltorfta hos Dennis mamma o Jatte! Inte mer än rättvist, de har ju varit här alla år hittills!


Lille Nilo är såå fin i sina lockar. Men nu var det till slut dags att klippa av dom. Av en o annan anledning...
Jag har ju varit hobbyfrissa i många herrans år, så jag fick den äran även denna gång!






Visst blev han fin, lillkillen!!!


En som inte hade tid att vänta på mormors sax var Nellie. Hon klippte sig själv i ett obevakat ögonblick där hemma! Mamman hennes fixade dock till det rätt bra! Och Allt klär ju en skönhet!


Nu får jag väl klä mig o cykla bort till Ingemar, det blir lite grillat... 
Jossan jag o han, och kanske Björn. My o Mimmi ska till sin mamma idag!

Glad midsommar på er alla där ute!

Pia



1 kommentar: